moc.liamg%40eniakutrapmi
+38 096 617 73 31
Історія створення і діяльності Міжнародного християнського ліцею
Історія проекту. Міжнародний християнський ліцей був заснований у 1997 році як школа - родина з індивідуальним підходом до навчання. Сьогодні наші випускники — це успішні професіонали, які повернулися до нас як викладачі або привели своїх дітей. Ми пишаємося тим, що наші колишні учні досягають висот у науці, медицині, авіації, банківській справі, реалізують власні бізнес-проекти і служать у церквах. Ми віримо, що навчання — це більше, ніж просто знання. Отож наша мета — допомогти Вашій дитині стати яскравою ОСОБИСТІСТЮ, розкрити її унікальні таланти і здібності. Історія — це факти. Якщо Ви маєте бажання доповнити історію конкретними фактами, надсилайте свої історії на електронну адресу школи.
Ми будуємо не лише знання, але й характер, щоб наші учні могли світити світлом любові та істини у світі!
Гординський Сергій Борисович
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ екстернів ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Відповідно до Державного стандарту початкової освіти увага вчителів спрямована на всебічний розвиток пізнавальної активності учнів, прищеплення їм інтересу до навчання, формування навичок самоосвіти.
Екстерн початкової школи МХЛ – особа, яка опановує програмний матеріал за допомогою батьків, за індивідуальним навчальним планом і якій надається можливість проходження річного оцінювання навчальних досягнень та державної підсумкової атестації (ДПА) за курс початкової освіти.
Особливістю МХЛ є органічне поєднання вимогливості з християнським ставленням до екстернів.
Атмосфера у школі є доброзичливою. Тут панують повага, чуйність, людяність, небайдужість, які сприяють гармонійному розвитку особистісних та інтелектуальних здібностей екстернів, врахування потреб і можливостей кожного екстерна упродовж усього освітнього процесу.Учителі МХЛ – це фахівці, які є для екстернів початкової школи – тьюторами, асистентами, консультантами і порадниками їх батьків.Батьки екстернів є повноцінними учасниками освітнього процесу та партнерами вчителів ліцею в організації самостійної роботи учня.Батьки складають розклад занять відповідно до режиму дня екстерна.Батьки екстернів відповідають за підготовку учнів до оцінювання та атестації.Батьки забезпечують вивчення програмового матеріалу за підручниками, за допомогою додаткових інформаційних ресурсів, враховуючи супровід вчителів МХЛ.